piątek, 14 marca 2014

Szampon Timotei 2w1 Intensywna Pielęgnacja

Chciałam Wam przedstawić pewien szampon z odżywką. Czy polubiłam się z nim? Czytajcie dalej :)


Od producenta:

Składniki:
Moja opinia:
Szampon jest zamknięty w prostej butelce zawierającej 400ml. Zamknięcie jest bardzo wygodne, pozwala bezproblemowo wydobyć odpowiednią ilość produktu. Konsystencja nie jest za rzadka, dobrze rozprowadza się na włosach. Zapach jest chyba największym atutem tego szamponu. Słodki, kokosowy, bardzo przyjemny.
Tak jak pisałam wyżej szampon łatwo rozprowadza się na włosach i dość dobrze się pieni.
I teraz zaczynają się minusy. Odkąd zaczęłam używać tego szamponu moje włosy zaczęły bardzo szybko się przetłuszczać. Na początku nie zwróciłam na to uwagi. Myślałam, że to przez jakieś odżywki czy nie skończone spłukiwanie włosów z ostatniego razu. Jednak gdy gdzieś używałam go miesiąc to wszystko zaczęło się nasilać. Musiałam myć włosy codziennie. Zwykle robię to wieczorem, niestety już rano włosy nie były takie świeże jak po umyciu.
Jeszcze jednym plusem jest to, że szampon jest bardzo wydajny.
Na opakowaniu możemy jeszcze znaleźć informację o tym, że produkt rzekomo przywraca zdrową kondycję włosów, co również nie wydaje mi się w rzeczywistości prawdą. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy nie przez niego mam teraz przesuszone końcówki w stanie niezbyt wesołym.
Podsumowanie: Nie sądzę żebym kupiła ten szampon ponownie, tym bardziej, że to opakowanie nie zostało skończone.

Cena: ok. 8zł/400ml
Dostępność: większość drogerii
Ocena: 1,5/5

Plusy:
+ zapach
+ łatwo się pieni i dobrze rozprowadza na włosach
+ wydajność

Minusy:
- przetłuszcza włosy
- nie oczyszcza
- nie poprawia ich kondycji
- przesusza końcówki

Na dzisiaj to będzie tyle :) Przygotowuję kolejny post o zabawie ze stempelkami, więc bądźcie czujne! :D

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...