piątek, 21 marca 2014

Jak można coś lubić a zarazem nienawidzić, czyli maska Romantic

Witam Was :* 
Kiedyś w nowościach pokazałam Wam pewną maskę, której większość z Was była ciekawa i być może czekała na opinię :)
Dlatego postanowiłam przygotować jej recenzję :)
  Od producenta:



Moja opinia: 
Maska jest zamknięta w plastikowym, zakręcanym opakowaniu zabezpieczonym plastikową 'wkładką' przed wylaniem. Mieści się w nim 500ml.
Maska ma dość gęstą konsystencję , dobrze nakłada się ją na włosy. Nie spływa z nich. Producent zaleca trzymanie jej 3 minuty na włosach, jednak jak to ja spłukuję ją dopiero po co najmniej 10 min. 
Jeśli chodzi o spłukiwanie to tu jest średnio. Dość duża ilość wody musi się przewinąć przez nasze włosy zanim pozbędziemy się specyfiku.
Efekty po jej zastosowaniu są zauważalne. Włosy bardzo łatwo rozczesują się, co jest dla mnie ogromnym plusem, ponieważ w ostatnim czasie mam z tym straszny problem :/ Po całkowitym wysuszeniu włoski są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku, a także sypkie. Aczkolwiek końcówki nadal mam wysuszone :/ Jednak przy regularnym stosowaniu nie widać poprawy ich kondycji. Jak dla mnie ta maska działa 'na bieżąco'. Co przez to rozumiem? To co napisałam powyżej. Nie żebym oczekiwała cudów i niewiadomo czego, jednak jest ona dla mnie takim jakby przeciętniakiem. Raczej nie kupię jej ponownie, zresztą nawet nie widać końca tej pierwszej, ponieważ jest mega wydajna. Z chęcią będę nadal testowała inne maski by znaleźć tą idealną. A tak jak powiedziałam - tej ponownie nie kupię, ponieważ mam jakieś mieszane uczucia. 

 
Cena: ok. 13zł  
Dostępność: Wispol 
Ocena: 3,5/5
Plusy: 
+ Opakowanie
+ Konsystencja 
+ Ułatwia rozczesywanie
+ Włosy są miękkie 
+ Wydajność
Minusy: 
- Nie nawilża końcówek
- Po dłuższym stosowaniu nie robi nic szczególnego
Mam nadzieję, że nieco Was z nią zapoznałam :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Jaka nazwa :D
    Heheh :)

    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ją kupiłam niedawno za 7,79 zł w Biedronce. Jeszcze czeka na swoją kolej, więc o działaniu się nie wypowiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że przepłaciłam bo dałam za nią chyba 12,60zł czy coś takiego...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...