sobota, 29 marca 2014

Pojedynek Mint & Tea Tree kontra Mango & Macadamia KTO ZWYCIĘŻY?

Dzisiaj postanowiłam stworzyć pierwszy pojedynek na moim blogu! :D Wezmą w nim udział dwa żele Original Source.
dzę, że są one znane większości z nas dlatego tym razem nie będę ich dokładnie opisywała, natomiast znajdą się tutaj moje odczucia i przemyślenia :D



Oto pierwszy kandydat:
 

Zielony, orzeźwiający żel, którego zapach czujemy zaraz po otwarciu butelki ma dobrą konsystencję - nie jest rzadki, ani za gęsty. Świetnie się pieni. I teraz najważważniejsze: podczas jego używania daje bardzo przyjemne uczucie chłodu. Dlatego jest idealny na lato, gdzie podczas kąpieli ochłodzi nasze ciało :) Nie myślcie, że jest to efekt niewiadomo jaki, spokojnie nie zamarzniemy po nim :P Jego kolejnym atutem jest piękny zapach, który czuć w całej łazience (przynajmniej u mnie, ponieważ jest dość mała :P). Jednak na skórze nie pozostaje nawet na chwilę.

A to jest drugi kandydat:

Żółty, niebanalny żel o cudownym owocowym zapachu zauroczył mnie od pierwszego powąchania :D Z jego konsystencją jest troszkę gorzej. Jest taki jakby żelkowaty, trochę glutowaty :P Jednak to nie przeszkadza w użytkowaniu. Bach! Na gąbkę i myjemy się :D Tak jak jego rówieśnik bardzo dobrze się pieni. Zapach jest mega orzeźwiający, ale również nie utrzymuje się na skórze co bardzo mnie smuci :(
Kilka fotek porównawczych

 
 
TAK WIĘC... ZWYCIĘZCĄ ZOSTAJE...
KANDYDAT NUMER 1! Chociaż oba żele są godne polecenia, wybrałam ten miętowy. Jedna rzecz, która zadecydowała o jego zwycięstwie to to uczucie przyjemnego chłodu, które pozostawia :)

A tutaj jeszcze jedno zdjęcie :P Powstało oczywiście w ramach mojej twórczości i zabawy z żelami hahaha :D Nie pytajcie :P


Z ogromną chęcią kupię również inne wersje żeby zobaczyć jak się sprawdzają :)
A jak jest u Was? Które żele OS są waszymi ulubionymi? :D

11 komentarzy:

  1. Miałam kilka zapachów i ciężko mi wybrać ulubiony, każdy ma coś w sobie. Tych akurat nie miałam, nie wiem czemu ale miętowych nigdy u mnie nie ma :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie tak pięknie wyglądają w Rossmannie na półce :D

      Usuń
  2. Miałam ten z Mango i zapach mi się spodobał, ale ogólnie jakoś żele z tej firmy mnie nie powaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten z mango, ale mnie.nie zachwycił ..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja żeli z OS jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety żele OS u mnie się nie sprawdził. Zapach w czasie kąpieli zmieniają zapachy, a ich konsystencje są dziwne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam ten z mango ma taką dziwną konsystencje :/ nie wiem czemu :/

      Usuń
  6. wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam żelu tej firmy:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...