czwartek, 15 grudnia 2016

Orange Splash YC - powrót do lata z Yankee Candle!

Witajcie kochane! :*
Wczoraj pojawił się pierwszy post z serii "Powrót do lata z Yankee Candle", który chyba przypadł Wam do gustu patrząc na liczbę jego wyświetleń :D Dlatego też dzisiaj przyszła pora na kolejny wosk, tym razem Orange Splash czy nieco orzeźwienia :D
Informacja o zapachu ze strony Goodies:
Świeżo przygotowana, lekko zmrożona, podana w oryginalnej formie oranżada pomarańczowa gotowa do... natychmiastowego powąchania! Aromaterapeutyczna niespodzianka od Yankee Candle, zaplanowana specjalnie na nadchodzące, upalne dni. Orange Splash to po prostu eksplozja cytrusowej świeżości. W pięknie wybarwionej, bardzo żywiołowej tarteletce mieści się esencja wydobyta z całego kosza południowych, bardzo soczystych owoców. Pomarańcze są tu słodkie i rześkie jednocześnie. Zapach, mimo że jednoskładnikowy, nie jest mdły, nie nudzi się i nie przejada. Pomarańczowa esencja fantastycznie wypełnia pomieszczenie, odświeża przestrzeń i stawia sprawny odpór męczącym upałom. Uroczy wosk Orange Splash to zastrzyk pozytywnej energii, zapachowy antydepresant i aromatyczna bomba, w której zakocha się każdy wielbiciel naturalnych, mocno cytrusowych nut.

Moja opinia:
Czym kierowałam się przy wyborze tego wosku? Szukałam czegoś bardzo orzeźwiającego i świeżego co dodatkowo umili mi upalne (i nie tylko) dni. Jednak z jednej strony trochę się bałam, że okaże się zapachem tym takim cytrusowym do toalet :P Nie wiem jak to opisać, na pewno wiecie o co mi chodzi :D Jednakże gdy go otrzymałam moje wątpliwości zostały rozwiane. Bardzo przyjemny i realistyczny zapach. Jednak jest on bardzo intensywny co niestety niezbyt mi odpowiada w tym przypadku. Jego niewielka ilość pachnie bardzo mocno, co niestety wywołuje u mnie negatywne odczucia na jego temat :( Jednakże za dobrze oddany cytrusowy zapach należy mu się wielki plus :D
Zapraszam do zapoznania się z ogromną ofertą strony Goodies
Ten zapach możecie znaleźć tutaj

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...