niedziela, 4 grudnia 2016

Hybryda Cat Eye C11 Makear

Witajcie kochane! :*
Tak, tak, dobrze wiem, że moja nieobecność była naprawdę długa. Taka sytuacja zdarzyła się po raz kolejny, aczkolwiek jak widać - zawsze do Was wracam :D Jestem w klasie maturalnej więc mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Natłok nauki zabrał mi cały czas wolny dlatego praktycznie mnie tutaj nie ma :(
Jednak dzisiaj przychodzę do Was głównie z prezentacją kolejnego lakieru z marki Makear :) Nie przedłużając przejdę do sedna :D
Lakier z kolekcji Cat Eye nie jest takim zwykłym lakierem :) Pewnie większość z Was domyśla się już o co chodzi ale powiem żebym wszystko było jasne :D Jest to hybryda do której potrzebny jest magnes, dzięki któremu możemy uzyskać piękny efekt na naszych paznokciach :D Zresztą same zobaczcie:
Moim zdaniem efekt wygląda bajecznie, mani przyciągało uwagę wielu osób :) W zależności od światła i ustawienia pazurków, lakier ma hybryda ma inny odcień! Wygląda niebanalnie i wbrew pozorom jest bardzo łatwe w wykonaniu. Tak jak już wspomniałam wyżej to zasługa użycia magnesu - wystarczy przyłożyć go na bliską odległość od paznokcia i uzyskujemy taki efekt :D W zależności od tego, w którą stronę go przyłożymy, "pręga" idzie w daną stronę przez pazurki.
Na paznokciach mam dwie warstwy lakieru, które jak widać dają rewelacyjne krycie!
Jeśli zaś chodzi o trwałość to standardowo miałam tą hybrydę ok. 2 tygodni i jedyne co przez ten czas się pojawiło to odrost. Zero odprysków, zero przytarcia na końcówkach, zero jakichkolwiek innych wad oprócz odrostu, który jak wiadomo jest na porządku dziennym :) Same zresztą zobaczycie na zdjęciach poniżej :)
Ściąganie również nie stanowiło problemu, lakier pięknie schodził po namoczeniu w acetonie :)

Zapraszam Was na stronę Makear żeby zapoznać się z całą gamą oferowanych lakierów i nie tylko :D Jak już mówiłam w poprzednim poście można tam znaleźć przepiękne hybrydy i kolekcje, z którymi ciężko się spotkać na naszym rynku :D
A ten lakier znajdziecie bezpośrednio pod tym linkiem :D

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...