sobota, 13 lutego 2016

Walentynkowe paznokcie - inspiracje

Cześć! :*
Dzisiaj przychodzę do Was z garścią inspiracji, tym razem chodzi o Walentynkowe paznokcie. Ja w tym roku nie zrobiłam samej sobie takich gdyż w poprzednim tygodniu zrobiłam sobie nowe hybrydy i jak wiadomo - po tygodniu szkoda zdzierać :)
Poszperałam trochę w internecie i wyszukałam kilka fajnych, inspirujących mani :) Każde z nich z chęcią mogłabym nosić, więc spokojnie, nie wybrałam jakiś tandetnych :)
Można jednak zauważyć, że w mani o tej tematyce królują kolory typu: czerwień, róż i bordo ale nie tylko! :D Pod koniec zdjęć zobaczycie, że z nie tylko takich kolorów mogą powstać walentynkowe paznokcie :D
Koniec gadania, zapraszam do oglądania :D
Wszystkie zdjęcia pochodzą z internetu i  żadne z nich nie jest przeze mnie zrobione.
 
Mam nadzieję, że zdążyłam w ostatniej chwili trochę Was zainspirować i może wykonacie coś podobnego :D

6 komentarzy:

  1. Kwiatki z serduszkami są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, fajnie by było gdybyś zamieszczała źródła każdego z tych zdjęć - może się czepiam, ale coś by mnie trafiło, gdybym gdzieś znalazła swoją pracę bez informacji o autorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może trafna uwaga, jednakże pod zdjęciami jest informacja, iż fotografie nie są moje, poza tym często biorę je ze stron Pinterest, Zszywka itp. i najczęściej ich autor nie jest mi znany :)

      Usuń
  3. Wszystkie fajne zdobienia tylko nie podoba mi się kształt, bo wolę ,,migdałki" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie kilka nam się powtórzyło :D Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...