poniedziałek, 8 lutego 2016

Cherry Coca-Cola -LipSmacker

Cześć! :*
Coś ostatnio zaniedbałam bloga pod względem dodawania recenzji :P Ale już się poprawiam i dlatego przychodzę z recenzją LipSmacker'a o smaku wiśniowej Coca-Coli :)
Nie wiem czy pamiętacie ale jestem zwolenniczką przeróżnych pomadek do ust i właśnie dlatego skusiłam się na taki produkt. Miałam już kilka LipSmacker'ów m.in. o smaku Sprite'a i urodzinowej babeczki i wspominam je całkiem miło. Więc tym razem w moje łapki wpadła ta wersja. Zaraz po otwarciu czuć obiecany wiśniowy, bardzo przyjemny zapach. Muszę przyznać, że kiedyś takie pomadki kojarzyłam jako gadżet, posiadający smak ale robiący niewiele. Jednak gdy kupiłam swojego pierwszego LipSmackera przekonałam się, że one również fajnie nawilżają usta, a jest to dla mnie bardzo ważne i to szczególnie w okresie zimowym. Tym razem również się nie zawiodłam. Pomadka bardzo dobrze nawilżała usta, miała świetny smak ale i również  nadawała bardzo delikatny, czerwony kolorek naszym ustom :)
Niestety ta pomadka już się skończyła ale z pewnością wypróbuję kolejne wersje, tylko najpierw wykończę trochę zapasów :D
A Wy miałyście kiedyś jakiegoś LipSmacker'a? :D

13 komentarzy:

  1. nie próbowałam ich nigdy, bo obawiam się że dawałyby za mało nawilżenia moim ustom

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją kiedyś :) bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam ich i szczerze mówiąc nie kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna. Z chęcią bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te pomadki, akurat cherry coca cola nie miałam, ale chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to coś dla mnie :) zawsze mnie kusiły, ale do tej pory nigdy się nie dałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. moja cioteczna szwagierka miala kolowa alen ie pamietam czy ta marka :) i byla fajna :)

    co powiesz na wspólna obserwację? :) ja już obserwuję :)
    pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego co pamiętam chyba kiedyś ją miałam ale jeżeli nie pamiętam za dobrze to szału na mnie nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawilżenie mają dla mnie takie sobie, ale zapachy są obłędne. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ale nie dla mnie. Raczej za słodki zapach dla mnie
    Zapraszam na konkurs do wygrania kosmetyki Ava Laboratorium

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam kiedys pomadke o zapachu coca-coli, ale to nie moje klimaty ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Do mnie właśnie trafi lipsmacker w przyszłym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...