piątek, 29 lipca 2016

Nowe woski Yankee Candle z Goodies.pl

Hej! :*
Dzisiaj wpadam z bardzo krótkim wpisem, w którym chcę Wam pokazać jakie zakupy zrobiłam w ostatnim czasie na stronie Goodies :) Tak więc do koszyka wpadło 10 wosków Yankee Candle, które wydawały mi się ciekawe :)
Jakie jest moje pierwsze wrażenie? Na szczęście żaden nie okazał się śmierdziuszkiem przy pierwszym powąchaniu ale jak będzie przy paleniu to jeszcze nie wiem :)
A co dokładnie wybrałam możecie zobaczyć poniżej :D
A Wy kupiłyście ostatnio jakieś woski? :D
A może któryś z tych co wybrałam jest Waszym ulubieńcem? :D

5 komentarzy:

  1. Osobiście z wosków które wymieniłaś posiadałam Garden Sweet Pea, Black Cherry, A Child's Wish, Orange Splash i Summer Scoop. Z całej piątki jedynie Orange Splash nie przypadł mi do gustu, reszta pachnie cudownie :) W ogóle świetne zapachy wybrałaś, wprost idealne na letnie dni ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Część znam, Summer Scoop i Child's Wish uwielbiam! :) A chciałabym poznać ten ciemny kokosek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woski i świece u mnie jedynie zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Black Coconut to mój faworyt jeśli chodzi o mocne zapachy YC :)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...