niedziela, 24 lipca 2016

Hybryda Illusion M04 Makear

Witajcie kochane! :*
Już jakiś czas temu pokazałam Wam pierwszy lakier hybrydowy z firmy Makear, który gościł u mnie na paznokciach (jeśli ktoś nie widział wystarczy kliknąć tutaj). Wielu z Was przypadł do gustu, zresztą tak jak i mi samej :D Jednak dzisiaj przyszła pora na zaprezentowanie następnego, tym razem jest to hybryda z serii Illusion numer M04 :)
Co tu dużo mówić... Osobiście zakochałam się w tym lakierze i moim zdaniem wygląda przepięknie na pazurkach :) W zależności od światła wygląda na inny kolor, w tym przypadku jest zielony bądź niebieski. Próbowałam uchwycić to na zdjęciach jednak było to bardzo ciężkie zadanie :P
A jak z kolei wyglądał lakier po 10 dniach? Zobaczycie poniżej :) Jak widać odrost jest już naprawdę spory, jednak hybryda jest w stanie nienaruszonym! Gdyby nie duża przerwa przy skórkach z pewnością nosiłabym to mani jeszcze przez kilka dni :)
Jeśli chodzi o ściąganie to jest dokładnie tak samo jak w przypadku poprzedniego lakieru - po namoczeniu w acetonie schodzi dużymi można by powiedzieć 'płatami' :) A resztę wystarczy delikatnie zeskrobać :)
Zapraszam Was na stronę Makear żeby zapoznać się z całą gamą oferowanych lakierów i nie tylko :D Jak już mówiłam w poprzednim poście można tam znaleźć przepiękne hybrydy i kolekcje, z którymi ciężko się spotkać na naszym rynku :D
A ten lakier znajdziecie bezpośrednio pod tym linkiem :D

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...