piątek, 25 marca 2016

Instagram - ponad 200 obserwatorów!

Hej! :*
Dzisiaj z rana zastałam na swoim Instagramie piękny widok! Mianowicie liczba obserwatorów przekroczyła 200! :D
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i niesamowicie wdzięczna każdemu z Was kto mnie obserwuje! :* Gdy zakładałam tam konto nie przypuszczałam, że aż tak bardzo się w to wkręcę i poznam tam wiele wspaniałych osób!
Jednak jeśli jeszcze nie jesteście w tym gronie to zapraszam to obserwacji :D Tak jak już kiedyś wspomniałam można zobaczyć tam więcej moich prywatnych rzeczy, które nie pojawiają się na blogu :D

7 komentarzy:

  1. Gratki! :) Dziś 200, jutro 300 a później już nawet nie okiełznasz tej zwiększającej się liczby ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od niedawna do Ciebie wpadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam ponad 300 i też mega mega się cieszę :) To wciąga i na prawdę świetni ludzie też tam są :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...