czwartek, 19 listopada 2015

Suchy szampon Batiste - Tropical

Cześć! :*
Pamiętam, że już kiedyś dodałam recenzję suchego szamponu z Isany, którego działaniem w tamtym czasie byłam zachwycona :) Jednak po zużyciu pierwszego opakowania nadarzyła się okazja by kupić słynny szampon Batiste, którego byłam bardzo ciekawa. Tak więc dzisiaj przychodzę z recenzją :) Jest to mój pierwszy suchy szampon z tej firmy, wybrałam wersję coconut & exotic Tropical
Zacznę może od krótkiego wstępu. Obecnie codziennie myję włosy, dlatego rzadko zdarza mi się, że muszę używać suchego szamponu. Jednak jeśli już to najczęściej zdarza się to w weekendy, kiedy np. muszę wyjść tylko na chwilę do sklepu. Jednakże użyłam go już kilkanaście razy i praktycznie prawie go skończyłam dlatego mam już wyrobioną opinię :)
Szampon mieści się w butelce zawierającej 200ml. Zatyczka trzyma się na opakowaniu bardzo dobrze więc bez problemu możemy go wrzucić do torebki, plecaka, walizki itp. :) Zapach tej wersji niesamowicie przypadł mi do gustu! Jestem zwolenniczką wszystkiego co kokosowe dlatego ta woń jest dla mnie cudowna :D Co prawda czuć w nim nieco sztuczności, jednak nie jest ona specjalnie drażniąca czy przeszkadzająca :)
Batiste jest bardzo drobniutkim białym pyłkiem, który bardzo łatwo wyczesać. Pamiętam, że w przypadku szamponu z Isany również nie było to problemem aczkolwiek trzeba było trochę namachać się tą szczotką. Przy tej wersji po prostu idzie to bardzo szybko. Gdy skończę 'zabieg' układam normalnie włosy i czuję, że są takie jakby uniesione, troszkę sztywne ale jest to dla mnie plusem. Ponieważ jak wiadomo moje włosy są bez jakiegokolwiek życia, proste, wiszą bo wisieć muszą - innego wyboru nie mają :D Zawsze po użyciu suchego szamponu czeszę włosy w kucyk, gdzie ten efekt takiej większej objętości i lekkiego uniesienia jest naprawdę fajny :) Włosy nie są oklapnięte - fajnie dają się związać :)
Jeśli chodzi o jego dostępność to pamiętam, że kiedyś było z nią bardzo ciężko jednak teraz kiedy pojawiły się one nawet w Rossmannie - nie widzę już żadnego problemu :)
Cena: ok. 15zł
Dostępność: Hebe, Rossmann, Wispol
Ocena: 5/5

Plusy:
+ dobrze wykonane opakowanie
+ przyjemny zapach
+ nie zostawia plam ani śladów na włosach
+ łatwo się wyczesuje
+ daje super efekty
 
Minusy:
BRAK
A Wy używacie suchych szamponów? Może również z Batiste? Jeśli tak to jakie wersje zapachowe polecacie? :D

26 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam go wypróbować, to bardzo pożyteczny kosmetyk i przydatny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokosy w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste ma najlepsze suche szampony ;) Ja najbardziej lubię wersję dla brunetek - nie widać białych śladów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moich lokach szampony suche się nie sprawdzają. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię szampony Batiste, ale tego zapachu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i ja, jestem bardzo z niego zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie używam suchych szamponów; :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie próbowałam tych suchych szamponow ale coraz bardziej mnie kusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie używałam suchego szamponu, ale coraz większa mam ochotę jakiś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i nigdy więcej nie kupię ;p Zapach jest dla mnie tak sztuczny i duszący, że oddałam go siostrze. Za to wersję Floral uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mieć pod ręką suchy szampon. może nie sięgam po niego często ale wolę czuć się bezpiecznie ;) Ta wersja Batiste i mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam suchy szampon! zawsze ratuje mi życie, gdy nagle wieczorem okazuje się, że wychodzę za 5 minut :D niestety moje włosy pod koniec dnia zawsze, ale to zawsze są oklapnięte i batiste mi w tym pomaga : D
    Pozdrawiam : ) saszax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam nieświadomą fanką suchych szamponów. Na szczęście dostałam jeden z Aussie w beGLOSSY i stałam się świadomą! ;-D Jak ten mi się skończy przetestuję Batiste. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Batiste sa najlepsze . kocham eden ; z nich wzystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam go - ten zapach bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tę wersję zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Isanę:)

    Również miałam powyższy ale dla mnie bez szału:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Batiste, a szczególnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej lubię klasyczną wersję :) Dobrze jest mieć taki suchy szampon w sytuacjach awaryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej lubię klasyczną wersję :) Dobrze jest mieć taki suchy szampon w sytuacjach awaryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny suchy szampon z niego, potrafi uratować włosy przed niespodziewanym wyjściem ;)
    Ja bardzo lubię suche szampony marki Andrelon, są najlepsze ze wszystkich jakich miałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie gości ten w wersji do ciemnych włosów- pozostałe są fajne, ale za bardzo bielą mi włosy i nie mogę ich do końca wyczesać

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...