wtorek, 16 czerwca 2015

POST INFORMACYJNY

Witam Was moi drodzy!
Ten post nie będzie recenzją tylko krótką notatką na temat moich przemyśleń.
Chodzi o to iż jak wiadomo wróciłam do Was po sporej przerwie. Staram się dodawać ciekawe ale przede wszystkim potrzebne notatki. Przed moim 'odejściem' stąd do każdego postu pojawiały się komentarze. Z ilością różnie - czasem kilka a czasem kilkanaście. Wiadomo, że jest to bardzo miły czyn z Waszej strony ponieważ widzę, że moje czyny nie idą na marne i ktoś nawet fatyguje się żeby to skomentować. Pod najnowszymi postami jest już brak komentarzy. Ale nie chodzi o to, że mam do Was jakiś żal czy coś w tym stylu, tylko jestem zdziwiona bo tak jak mówiłam, wcześniej się pojawiały się nawet takie pojedyncze. Aczkolwiek widzę po samych wyświetleniach, że ktoś tu jednak zagląda ponieważ licznik idzie ciągle do przodu! I właśnie chciałam Wam za to podziękować! Zakładając tego bloga wiedziałam, że zginie on w morzu tego typu stron, gdzie aktywność czytelników jest o wiele większa. Jednakże widzę, że tutaj też się pojawiacie i jest mi bardzo miło z tego powodu!
Robię to wszystko ponieważ sprawia mi przyjemność i nie traktuję tego jako pracy czy coś w tym stylu :)
Dziękuję bardzo każdemu kto natknie się na to zdanie!
Kocham Was jako moich czytelników!

P.S. W myślach szykuję już pomysły na kolejne recenzje!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...