piątek, 12 czerwca 2015

GEL-LOOK TOP COAT Essence

Cześć dziewczyny!
Pomimo tego jakże upalnego dnia, w który nie chce się nic robić jakimś cudem postanowiłam napisać kolejną notkę :D
Dawno nie było tutaj nic o paznokciach dlatego zdecydowałam się na produkt z tej kategorii :)
Jest to gel-look top coat z Essence
 Opakowanie zawiera 8ml produktu, pędzelek jest standardowy - wąski i miękki przez co łatwo nałożyć top na paznokcie.
Top coat ma zapewnić nam XXXL połysk oraz żelowe wykończenie, ale zacznę od początku. Tak jak już wspomniałam - produkt super nakłada się na paznokcie, jednak później jest tylko gorzej... Top bardzo długo schnie (i nie myślcie, że nałożyłam go za dużo bo używałam go już kilka razy i dawałam go i mniej i więcej a i tak nie miało to znaczenia w długości schnięcia). Kiedy tak po kilkugodzinnym nieużywaniu dłoni w końcu stwierdziłam, że jest już w porządku i mogę wreszcie coś zacząć robić to ciągle byłam w błędzie. Mimo uważania na paznokcie pojawiło się na nich mnóstwo odbić - czyli znienawidzonych przez nas 'wzorków' a to ścierka, a to jakaś kreska... Jednym słowem MASAKRA.
Wysoki połysk i żelowe wykończenie jest - wygląda to bardzo ładnie tak jakbyśmy mieli żelowy lakier ale co nam z tego jak na co drugim paznokciu znajdują się raczej niechciane wzory o których mówiłam wcześniej.
Nie przedłuża trwałości lakieru a wręcz przeciwnie - zaczęłam zauważać odpryski od górnej części paznokcia (tej przy skórkach bo nie wiem jak to nazwać :P)
Naprawdę liczyłam na więcej, gdyż posiadam już jakieś lakiery z Essence i one były całkiem w porządku. Ale jedno jest już pewne - więcej na ten produkt się nie skuszę.
Cena: ok. 8zł
Dostępność: Drogeria Natura
Ocena: 2/5

Plusy:
+ Efekt żelowych paznokci
+ Cena

Minusy:
- Długość schnięcia
- Nie przedłuża trwałości lakieru

1 komentarz:

  1. Mam ten top, ale przyznam że obecnie używam innego z Essence i tego nie miałam jeszcze okazji wypróbować. Musze to zrobić jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...