poniedziałek, 10 lutego 2014

Współpraca z TERMINARZE.PL

Wpadając tutaj na chwilkę chciałam się Wam pochwalić moją nową współpracą podjętą ze stroną WWW.TERMINARZE.PL

Trafiając na ich stronę przeglądałam ją z wielkim zaciekawieniem, ponieważ bardzo lubię takie kalendarze, ale nie tylko, ponieważ na tej stronie możemy znaleźć także i piękne notesy.
Po napisaniu do właścicieli tej strony, dość szybko otrzymałam odpowiedź. Po wymianie kilku e-maili przeczytałam, że zechcą podjąć ze mną współpracę :)
Do testów miałam otrzymać dwa Terminarze Jeździeckie, jednak gdy zapytałam się czy zamiast jednego z nich mogłabym wybrać sobie coś innego i napisałam co, dostałam wiadomość, że zgadzają się i przesyłka jeszcze tego samego dnia zostanie wysłana.
Dzisiaj odwiedził mnie Pan listonosz i po otworzeniu starannie zabezpieczonej przesyłki moim oczom ukazało się to:



Terminarz Jeździecki oraz Dziennik Fitness Rok z Ewą Chodakowską

Już niebawem pojawią się ich recenzje.
Cieszę się, że wszystko przebiegło w bardzo miły sposób i jestem zadowolona z tej współpracy :)

 
Tutaj możemy znaleźć Terminarz Jeździecki KLIK, a tu Dziennik Fitness KLIK
Zachęcam do zaglądnięcia na tą stronę, możemy znaleźć tam wiele ciekawych kalendarzy i nie tylko :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy:) Uwielbiam wszelkie notatniki, terminarze i kalendarze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, wpadnij ;*
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :). Ja nigdy nie mam takiego szcześcia :D. Dziennki Chodakowskiej... to jest to! <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a może by mi się przydał taki dzIennik fitness xd
    może miałabym jakąś motywację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczyłaś z Chodakowską? Ja wprowadziłam do codziennych ćwiczeń kilka jej, ale jednak dieta i duży wysiłek fizyczny to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to teraz nie pozostaje nic innego jak ćwiczyć z Chodakowską i zapisywać swoje wyniki w dzienniku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy :)
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, bardzo fajne kalendarze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...