środa, 5 września 2018

Puder ryżowy DERMA FIXER Revers Cosmetics

Witajcie moje drogie!:)
Tak jak obiecałam w ostatnim poście - dzisiaj moja recenzja jednego z produktów firmy Revers Cosmetics:) Na pierwszy ogień idzie puder ryżowy!
Tak więc opakowanie zawiera 15g produktu. Jak zobaczycie poniżej, opakowanie jest minimalistyczne i eleganckie - takie jak lubię:) W środku znajdziemy gąbeczkę do nakładania. Jak wiadomo jest on transparentny tak więc nie ma żadnego problemu z dopasowaniem odpowiedniego koloru co moim zdaniem jest świetne.
Jest bardzo wydajny - wystarczy niewielka ilość aby ładnie zmatowić buźkę. Co do utrzymywania się to mogę powiedzieć iż moja buzia, która ma tendencję do świecenia się niczym kula na dyskotece - twarz nie świeci się po nim przez ok. 6h bez poprawek. Uważam to za rewelacyjny wynik i zdecydowanie jest moim obecnym faworytem:) Wracając jeszcze do aplikacji to jego nadmiar możemy bez problemu ściągnąć chusteczkę lub wacikiem, tak więc nie przesadzimy z jego ilością:)
Nie spowodował żadnego dyskomfortu - nie uczulił ani nie podrażnił mojej twarzy.
Reasumując: jestem bardzo zadowolona, puder sprawdza się rewelacyjnie więc będę go używać do samego końca z wielką przyjemnością:)
Możecie go znaleźć tutaj: KLIK 
A Wy używacie pudrów ryżowych? A może nie podzielacie mojej opinii co do tego produktu? Piszcie w komentarzach!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...