sobota, 12 lipca 2014

Lakier do paznokci One Colour Exclusive ALLEPAZNOKCIE

Cześć :* 
Wiem, że ostatnio bardzo Was zaniedbuję... :( I może moje usprawiedliwienie jest kiepskie ale prawdziwe. Ostatnio krąży nade mną jakieś fatum. Jak nie problemy z internetem, to padnie router, jak nie router to się laptop zepsuje... Szok.
Ostatnio bardzo rzadko się tu zjawiałam bo po prostu nie miałam jak.


Dlatego teraz staram się nadrobić wiele zaległości tak aby w końcu wyjść na prostą i móc pokazywać Wam na bieżąco czego używam, jakie mam teraz pazurki itd. 

Tak więc na dzisiaj przygotowałam recenzję już ostatniego lakieru, który otrzymałam do testów w ramach współpracy z hurtownią ALLEPAZNOKCIE
Żeby już nie przedłużać chodzi o lakier One Colour Exclusive numer 81
Znajduje się on w klasycznej 15ml buteleczce. Posiada typowy maxi brush, czyli szeroki pędzelek do którego bardzo się przyzwyczaiłam, ponieważ ułatwia on nakładanie lakieru.
W buteleczce 'latają' 2 kulki, które pomagają mieszaniu.
Na zdjęciach jest widoczna jedna warstwa. TAK, TYLKO JEDNA WARSTWA - dobrze czytacie :D
Efekt jest niesamowity, krycie idealne, bez żadnych smug.
Ma dość wysoki połysk, przez co pięknie odbija światło i wygląda wprost idealnie.
Schnie szybciutko co stawia go w jeszcze korzystniejszym świetle :D
Pierwsze odpryski przy skórkach i delikatne przytarcia przy końcach pojawiły się dopiero 5-go dnia co uważam za niezły wynik.

W skrócie: niesamowicie go polubiłam :D

 Plusy:
+ Duża pojemność
+ Pędzelek
+ Kuleczki w buteleczce
+ Krycie
+ Połysk
+ Schnięcie
+ Trwałość

Minusy:
- Dostępność

Lakier można dostać TU
Bardzo dziękuję firmie za zaufanie
Fakt iż otrzymałam produkt za darmo do testów nie wpłynął na moją opinię

 Zostawiłam recenzję tego lakieru na sam koniec jako taką wisienkę na torcie :D Naprawdę pokochałam go! <3 
Chciałabym bardzo podziękować za nawiązaną współpracę z firmą Allepaznokcie - przekonałam się, że naprawdę jest kilka rzeczy, które są godne uwagi i z pewnością sięgnę po nie ponownie :)

4 komentarze:

  1. Ładniutki kolor, ale szkoda właśnie, że te lakiery są słabo dostępne :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pigmentacja i trwałość na pewno zachęcają do wypróbowania, kolor też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...