poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Witajcie :)

Tak jak wczoraj obiecałam, pokażę Wam moje ostatnie zakupy. Dzisiaj do nich doszło kilka następnych rzeczy z których jestem bardzo zadowolona :D Wszystko pochodzi z Biedronki :)






 


Teczka harmonijkowa z gumką 7,99zł
Przyda mi się na wszelkie kartki na które wszystko przepisuję gdy uczę się np. na sprawdzian.

Kołozeszyt A4 4,99zł
Będzie na różne zapiski.

Długopis ścieralny 4,49zł
Nie trzeba będzie używać korektora. :)

Budzik zmieniający kolory 9,99 zł
Przyda się na stolik nocny, do tego posiada: alam z funkcją drzemki, kalendarz, wbudowany termometr, podświetlany wyświetlacz, obudowę zmieniającą kolory, zegar z budzikiem.

Krem - Sorbet Garnier Hydra Adapt 8,79zł
Opinie na jego temat są podzielone, stwierdziłam, że muszę sama się przekonać o jego działaniu.

Lip Butter Nivea 6,99zł
Pięknie pachnie, aż chciałoby się go zjeść :)

Zmywacz do paznokci w płatkach 3,99zł
Nigdy takiego nie miałam, warto spróbować :)

Wszystko bardzo mi się podoba :) I gdzie za taką cenę można by było je kupić, jak nie w Biedronce? :) No powiedzcie sami :)

Zdjęcia: źródło własne

12 komentarzy:

  1. Świetny ten zeszyt! Koło mnie w Biedronce ich niestety nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idź może jutro sprawdź, ponieważ one dopiero od dzisiaj weszły do Biedronek, może jeszcze nie zdążyli wyłożyć :)

      Usuń
  2. Miałam to masełko karmelowe- pachnie bardzo słodko i intensywnie.
    Niestety dla bardzo wymagających ust jest zbyt słabe.

    Fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy jak będzie u mnie, o ile nie będę go zjadać po każdym nałożeniu :P hahaha :D

      Usuń
  3. Szukałam tej teczki i w mojej Biedronce jej nie bylo. A widziałam w zeszłe wakacje, nie kupiłam i bardzo żałuję :( Przydałaby mi się taka.
    Krem z Hydra Adapt mam, używam. Oceniam go jako produkt trochę mniej niż średni. Jestem ciekawa Twojej opinii, mam nadzieję, że zrecenzujesz ten krem Garniera :)
    A to "keep calm and... something" strasznie mnie irytuje, bo jest dosłownie wszędzie. I jak tu uczyć się z zeszytu z okładką, ktora odrzuca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze te teczki dołożą :) Z tym kremem muszę się przekonać na własnej skórze czy będzie dobry czy nie :P a mi 'keep calm...' nie przeszkadza :P haha co racja, to racja - jest wszędzie, jednak jeszcze nie doprowadziło mnie do irytacji hahaha :D

      Usuń
    2. Byłam dzisiaj w Biedronce. Były tylko te plastikowe teczki (chyba po dwie w opakowaniu), tych z przegródkami nie było :< Już ich na pewno nie dostanę, szkoda.
      No, to czekam na Twoją opinię o kremie! :)

      Usuń
  4. Budzik też mam i jest super :)
    Chciałabym taki kołozeszt, ale u mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten budzik jest jak kameleon :P już go polubiłam <3 idź w połowie czy pod koniec tygodnia do Biedronki może będą te kołozeszyty, chociaż sama za tą cenę wykupiłabym wszystkie :P :D

      Usuń
  5. Budzik jest całkiem fajny, może go jeszcze znajdę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go dzisiaj i było ich jeszcze sporo, także powinnaś go znaleźć :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...