sobota, 1 września 2018

Revers Cosmetics

Witajcie kochane!
Nie było mnie tutaj bardzo długo lecz zaangażowałam się w kilka projektów, które niestety ograniczyły ilość mojego wolnego czasu do 0 :( Teraz gdy mam nieco czasu, postanowiłam tutaj zaglądnąć i pokazać Wam kilka ciekawych kosmetyków, które aktualnie testuję i za niedługo podzielę się moją opinią:)
Chodzi o markę Revers Cosmetics:) Mam tutaj 4 produkty:
- Podkład Ideal Cover
- Lakier do ust SHOW MATTE LIP LACQUER
Zapachowa mgiełka do ciała BODY MIST 
Puder ryżowy RISE DERMA FIXER
Tak więc możecie spodziewać się recenzji tych produktów:)
Znacie tą markę? A może jest Wam zupełnie obca?:)
Napiszcie w komentarzach:D

3 komentarze:

  1. Nie znam produktów tej marki, więc chętnie przeczytam recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. O marce sporo słyszałam, ale nie miałam okazji wypróbować ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...